Politika vrácení a reklamací

Děkujeme za nákup u ZlinShop (“my”, “nám”, “naše”). Zde popisujeme naši politiku týkající se vrácení a reklamací. V případě, že jste s produktem nespokojeni, prosím kontaktujte nás a rádi Vám pomůžeme najít jiné řešení.

Vrácení zboží

Omlouváme se, ale momentálně nemůžeme přijímat vrácené zboží. Před provedením nákupu důkladně zvažte svou volbu a ujistěte se, že jste si vybrali správný produkt. Pokud máte otázky ohledně produktu, neváhejte nás kontaktovat před nákupem. Rádi vám poskytneme potřebné informace a poradíme vám při výběru.

Reklamace vadného zboží

Přestože se snažíme poskytnout kvalitní zboží a pečlivě jej balíme, může se stát, že obdržíte vadný produkt. V takovém případě nás kontaktujte co nejdříve a poskytněte nám detailní informace o vadě. Budeme se vám snažit pomoci a najít nejlepší řešení, které vám uspokojí.

Kontaktujte nás

Pokud máte jakékoliv otázky nebo potřebujete další informace týkající se naší politiky vrácení a reklamací, prosím neváhejte nás kontaktovat na adrese info@zlinshop.cz. Rádi vám odpovíme a poskytneme potřebnou podporu.

Děkujeme za pochopení, že momentálně nemůžeme nabízet možnost vrácení nebo výměny zboží.